Menu
Categorie: / Datum: 01 november 2016 / Door Lieneke Wijnia / 0 reacties

Live reporting voor Histor

Histor was op verschillende manieren aanwezig tijdens de vt wonen&design beurs. Het adviesplein zat vol stylisten die Histor kleuradvies gaven, de ‘Kleur van het Jaar 2017’ werd gecommuniceerd, verschillende stands waren in de kleuren van Histor geschilderd en de campagne Kleurbedenktijd verdiende aandacht. Kortom; genoeg redenen om Histor ook op social media te laten shinen […]

Categorie: / Datum: 24 oktober 2016 / Door Lonneke Dotsch - Zwaga / 0 reacties

Reebok inspireert op Instagram

Het DNA van Reebok bevat een dosis doorzettingsvermogen waar je u tegen zegt! Het sportmerk heeft dan ook een bijzondere missie: #BeMoreHuman. Want perfectie is saai en grenzen zijn er om doorbroken te worden. Instagram is het ideale medium om deze inspirerende boodschap te delen met de FitGen. Daarom hebben wij samen met Reebok hun […]

Categorie: / Datum: 20 oktober 2016 / Door Lonneke Dotsch - Zwaga / 0 reacties

Blue Band / Pannenkoeken bakken

Blue Band wil met haar vloeibare boter top-of-mind zijn bij moeders wanneer zij gezellig pannenkoeken willen bakken met hun gezin. Daarom bedacht het merk een reeks verrassende pannenkoekenrecepten: zoet én hartig! Wij ontwikkelden een social story van 5 Facebook ads voor ze. Met onder andere een how-to video van een ‘Pannenkoekenbeertje’, een video waarbij de […]

Categorie: / Datum: 06 oktober 2016 / Door Lonneke Dotsch - Zwaga / 0 reacties

The Robijn Collection

Voor de lancering van The Robijn Collection hebben wij een social story gemaakt bestaande uit 4 Facebook posts. The Robijn Collection bestaat uit Paradise Secret en Rosé Chique. Het is de eerste keer dat Robijn een wasmiddel en wasverzachter als set uitbrengt. De eerste post was een teaser, waarbij de flessen met echte bloemen en […]

Categorie: / Datum: 29 september 2016 / Door Lonneke Dotsch - Zwaga / 0 reacties

Facebook Live met Marktplaats

Voor Marktplaats ontwikkelden wij via Facebook Live een livestream verslag als onderdeel van de social campagne Op Eigen Benen gericht op studenten die op kamers gaan. Zij konden in de Amsterdam Toren binnenlopen en interieurinspiratie opdoen. De loft was namelijk gevuld met allerlei spullen die je kunt vinden op Marktplaats zoals een antieke chesterfield bank, of een tweedehands […]

12345...