Menu
Categorie: Nieuws / Datum: 14 oktober 2015 / Door Josette Bijl / 0 reacties

Isobar | Social Embassy wint Zilveren Effies voor Andrélon en Robijn

Yay, wij hebben twee Zilveren Effies gewonnen voor Robijn & Andrélon in samenwerking met JWT Amsterdam en Mindshare. En daar zijn wij super trots op!

 

Tijdens de Effie uitreiking in het Amsterdamse Concertgebouw werd Andrélon in de categorie Merkcampagne beloond met een Zilveren Effie voor de campagne “Haal meer uit je haar”. De jury prijsde onder meer de doorvertaling van de campagne naar een online activatie, waar wij verantwoordelijk waren voor het social stuk.

 

Nummer twee ging in de categorie Gedragscampagne naar Robijn voor de campagne “Robijn met Zwitsal Geur” Het juryrapport: “Het is een mooi idee om vanuit de fans van Zwitsal, die hier al jaren om vragen, te vertrekken. Van die fans weet je zeker dat ze deze innovatie omarmen, het zijn bovendien je ambassadeurs. De fansbase van Zwitsal is fameus, met zo’n groep trouwe liefhebbers kun je het verschil maken.” Mooie woorden waren er ook voor de inzet van social media tijdens de campagne, waaronder Facebook. 

 

Voor alle winnaars: gefeliciteerd!

Josette Bijl

Als Junior Content & Community Manager ben ik dagelijks online te vinden voor een aantal mooie merken. Ik onderhoud verschillende communities van deze merken op social platforms. Dit houdt onder andere in dat ik de dialoog aan ga met fans en content creëer voor Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en blogs. Een creatieve en inspirerende uitdaging om merken en mensen te verbinden!

Geen reacties

Laat een reactie achter